lauantai 15. maaliskuuta 2014

Sneak peek

Torstaina treffasin Tampereella asuvan puolalaisen Karolinan, joka tekee opintojensa ohessa valokuvaushommia. Olin nähnyt hänen kuviaan aiemmin ja ihastunut mystisen utuiseen ja satumaiseen kädenjälkeen. Vaikka mulla on satamiljoonaa kuvaa koirista, niin silti janosin pistää ransut Karolinan linssin eteen. Ja voi pojat, kyllä kannatti! Oon ihan lääpälläni lopputulokseen, ainoa ongelma se, etten osaa valita lempparia niistä lukuisista kuvista. Ohessa jokaisesta yksi shotti, julkaisen lisää ensi viikolla.








Kuvat: Karolina Kastrau / La Fleur La Reux Photography

3 kommenttia:

  1. Vau, hienoja kuvia!

    Musta tuntuu omien koirien kohdalla, että kuka tahansa muu joka ottaa kuvia mun koirista saa aina parempia kuvia kuin minä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on jännä, miten toisten ottamat kuvat omista koirista on niin tuoreita ja poikkeuksellisia omasta mielestä. Mutta ehkä se on se valokuvaajan käsiala, kaikilla se on omanlaisensa.

      Poista
  2. Hienoja!! :) Vein joskus Pikkukoirat ihan ammattikuvaajalle, joka oli joillain messuilla kuvaamassa. Petyin ihan tosi paljon, kun sain kuvat. Onneksi niistä maksettiin varsin alhainen messuhinta, sillä ne oli huonot kuvat (tausta oli kertakaikkisen ruma ja kuva minusta hitusen epätarkka). Yksi niistä on muistona jossain laatikon pohjalla silti.

    VastaaPoista